Er skaden sket, så kan det være at en fysioterapeut Holstebro kan hjælpe dig

Du har været uheldig og er kommet til skade med din skulder, og nu har du uudholdelige smerter, som bare bliver værre og værre for hver dag der og du har måske været nødt til at sygemelde dig fra jobbet og den fede koncert du skulle have været til i weekenden, hænger i en tynd tråd.

Det kan være svært at fungere normalt, når man er ramt af smerter i en del af kroppen. Derfor er det en god idé, at tage kontakt til en fysioterapeut Holstebro, som kan sætte dig i gang med et forløb, som byder på både massage, udstrækningsøvelser, afspændingsøvelser og styrkelse af muskulaturen.

Du får professional vejledning

Du vil få vist nogle øvelser, som du skal lave derhjemme, og som skal være med til, at du på sigt bliver smertefri eller får bevægeligheden i armen eller skulderen igen. Så du igen kan fungere normalt og deltage i hverdagens og weekendens arrangementer.

Er du gravid og døjer med bækkenløsning eller ondt i ryggen? Din fysioterapeut Holstebro kan hjælpe dig

En graviditet er hårdt for kroppen og nogle gange går det ikke helt smertefrit, at komme igennem de 9 måneders graviditet. Det kan være hårdt nok i sig selv, at bære rundt på de mange ekstra kilo, og hvis kroppen så oveni ikke kan holde til det, så kan det være en meget smertefuld og langvarig periode man skal gennemgå.

Hvis du får smerter i forbindelse med din graviditet, så kontakt en fysioterapeut Holstebro under akupunktur gravid, som kan give dig nogle afspændingsøvelser eller massage, så du kan holde ud, at være gravid. For de ekstra kilo forsvinder først, når barnet er født, og selv derefter kan kroppen trænge til genoptræning og at komme i form igen. Så kontakt en klinik for fysioterapi Holstebro allerede i dag, og bliv eventuelt tilmeldt et hold for gravide i kombination med nogle konsultationer hos fysioterapeuten, og du kan blive hjulpet igennem din graviditet på bedst mulige måde. En graviditet skal helst være en lykkelig tid, så lad ikke smerter og ubehag ødelægge den meget specielle tid i dit liv. Find et telefonnummer, en adresse og åbningstider på en fysioterapeut Holstebro her, og få allerede i dag en aftale i kalenderen. Så er der lys forude.

En fysioterapeut Holstebro kan også helbrede dig i forbindelse med opståede sportsskader

Du er aktiv motionist, men er desværre kommet til at overdrive en smule, og nu døjer du med overanstrengelse i knæ, albue eller skulder. Det er her, at fysioterapi kan hjælpe dig videre. Når man er aktiv sportsudøver, er det værste der kan ske, at man bliver sat ud af spil, på grund af en skade eller en overanstrengelse. At få at vide, at man skal holde en pause på måske helt op til 6 måneder, kan være en svær kamel at sluge, men nogle gange er det det eneste rigtige at gøre. Og i den periode skal du selvfølgelig også genoptræne din skadede kropsdel, og det kan din fysioterapeut Holstebro hjælpe dig med i form at specielt udvalgte øvelser til dig.