Har du prøvet akupunktur før? Så kan du også overveje akupunktur gravid

Under en behandling med akupunktur, vil du kun opleve en meget lille smerte eller ubehag og nogle gange slet ikke. Akupunktøren sætter bittesmå nåle i din hud i dine såkaldte akupunkter, og stimulerer dermed nogle punkter i din hud, som kan have en smertestillende eller lindrende effekt.

Du skal forvente, at en behandling ved Fysioterapeut Odense varer omkring en times tid. I det øjeblik, hvor nålen stikkes ind i din hud, vil du mærke en form for stråling i huden. Det er det, som nogle godt kan opleve som ubehageligt. Når alle nåle er placeret, skal du ligge et stykke tid for at de kan gøre deres gavn, og ind imellem vil akupunktøren måske isætte nogle flere nåle alt efter behov.

Det er for det meste nødvendigt med cirka 3 behandlinger med nåle, det samme gælder akupunktur gravid. Så efter 3 gange, er du måske sluppet af med den voldsomme kvalme, som du desværre oplever.

Akupunktur gravid til behandling af graviditetsgener – er det noget for dig?

Går du rundt i lykkelige omstændigheder, som desværre ikke er så lykkelige alligevel på grund af en voldsom kvalme, som nærmest har meldt sig på banen på dag et af graviditeten, så skulle du overveje at få akupunktur gravid, som i mange tilfælde kan gå ind og lindre ubehaget og generne ved kvalmen.

Voldsom kvalme og opkastninger kan gøre dig sengeliggende og afskære dig fra, at kunne fortsætte dagligdagen selvom du er gravid. Man skulle gerne stadig kunne gå på job og passe familie og venner selvom man er gravid, men voldsom kvalme kan desværre sætte en stopper for det. Find en akupunktør, som har speciale i akupunktur og graviditet og hør hvad hun eller han kan gøre for dig.

Bliv fri for kvalmen med akupunktur gravid

Det er ikke rart at gå rundt og have det dårligt, og slet ikke under en graviditet, hvor der ofte også støder andre komplikationer til. Så find en fra Fysioterapeut Køge her på siden og ring og få en snak om, hvad der kan gøres for dig og den situation du befinder dig i.

Det ville jo være helt fantastisk, hvis du efter nogle behandlinger med akupunktur for gravide, kunne blive fuldstændig fri for den altoverskyggende kvalme, og igen få en normal dagligdag. Så undersøg emnet lidt nærmere og find en dygtig akupunktør, som kan give dig akupunktur gravid og hjælpe dig videre mod en smertefri og mere behagelig graviditet.