Døjer du med ondt i ryggen efter forårets havearbejde? Så find en fysioterapeut Ballerup

Når havesæsonen sætter ind og der skal slås græs, graves huller og klippes hæk, så render mange af os desværre ind i et hold i ryggen eller andre smerter i rygmuskulaturen. Så kan din redning fra smerterne være en fysioterapeut Ballerup.

Få hjælp i form af øvelser

Hos en fysioterapeut kan du få hjælp i form af øvelser, massage, ultralydsbehandlinger eller andet, for at slippe af med smerterne og blive klar til en sommerferien uden smerter. Så find en fysioterapeut Ballerup, og bestil en tid allerede i dag. Det kan ikke betale sig at gå rundt og have ondt, da det udover at frarøve dig socialt samvær, deltagelse i diverse aktiviteter og en masse ubehag, også går ud over dit gode humør. Så bliv smertefri efter nogle behandlinger hos din fysioterapeut Ballerup eller hos fysioterapeut Silkeborg, og gå en glad sommer i møde.

Har du fået ondt i knæene efter tacklingen til fodboldtræningen. Søg hjælp hos en fysioterapeut

For det meste er det sjovt, at dyrke sport, og en holdsport som for eksempel fodbold kan frembringe mange smil på læberne. Men nogle gange går det galt.

Du var uheldigvis skydeskive for modstanderens hårde spark, og nu kan du knap nok gå fra bilen og ind i sofaen. Du er plaget af smerter i knæene og der er ikke nogen udvej – du må i gang med behandlinger hos den lokale fysioterapeut Ballerup. Så find en fysioterapeut fredericia allerede nu, og book en tid til den første behandling.

Hvad kan du få af hjælp hos en fysioterapeut Ballerup?

Når du kommer til din første konsultation hos fysioterapeuten, kan du forvente, at du først og fremmest bliver bedt om at fortælle grundigt om dine smerter, hvor sidder de, hvordan opstod de og hvor længe har du haft dem.

Vi tænker altid på dine problemer

Når fysioterapeuten har sat sig godt og grundigt ind i dine problemer, vil han eller hun gå i gang med et målrettet behandlingsforløb, som både indbefatter massage og ultralyd, strækøvelser og styrkeøvelser.

Sidstnævnte vil du blive bedt om at udføre x-antal gange selv derhjemme, og næste gang du møder op hos fysioterapeuten, vil der blive bygget lidt flere øvelser på, eller de eksisterende vil blive gjort hårdere eller sværere. På den måde vil du gradvis komme over dine smerter og din muskulatur vil blive styrket.

Få hjælp til behandlinger

En fysioterapeut kan hjælpe med behandlinger mod mange forskellige former for smerter efter skader og skavanker. Om du lider af stivhed i led og muskler, dårlig balance, ondt i ryggen eller smerter i bækkenet i forbindelse med din graviditet, så vil du helt sikkert kunne hente hjælp hos din fysioterapeut.

Så find telefonnummer, adresse, åbningstider og meget andet, og find den klinik for fysioterapi, som tiltaler dig bedst. Du kan i nogle tilfælde få en akuttid, hvis dine smerter er uudholdelige og sætter dit liv på stand-by. Nogle fysioterapeuter tilbyder akuttider, så spørg dig frem. Så få taget kontakt til en fysioterapeut Ballerup allerede i dag, og få lavet en aftale.