Mangler du en fysioterapeut Holbæk? Læs mere her

Der kan hurtigt opstå problemer med ryggen, knæene eller skulderen. I sådan en situation står du og har brug for en fysioterapeut Holbæk. Her på siden finder du al den information, som du har brug for at vide, når du leder efter en fysioterapeut.

Hvem skal stå for dine behandlinger

Du kan læse alt om hvad fysioterapi er, og finde frem til den lokale fysioterapeut Holbæk, som du vælger skal stå for dine behandlinger. For det kan ikke betale sig at gå rundt med smerter i længere tid. Få startet en behandling op hos en fysioterapeut og snart kan du få en smertefri hverdag med mere overskud og energi. Find den helt rigtige fysioterapeut her.

Hvad kan du forvente, der skal ske, hos en fysioterapeut Holbæk?

Har du aldrig været hos en fysioterapeut før, har du sikkert mange spørgsmål i hovedet, angående hvordan besøget bliver og hvad der mon kan gøres for, at du bliver fri for smerter, eller at dine skader og skavanker bliver bedret. Når du ankommer til fysioterapeuten, vil du allerførst blive bedt om, at give fysioterapeuten en grundig forklaring på, hvad dine problemer er, hvordan din skade er sket, hvor længe du har følt smerter eller ubehag og hvor på kroppen du har ondt.

Derefter vil behandlingen hos din fysioterapeut Holbæk gå i gang. Allerførst vil du få massage eller udstræk af fysioterapeuten på det ramte sted. Derefter kan det være, at han eller hun vælger at gøre brug af enten ultralydsbehandlinger eller laserbehandlinger, som kan være med til at fremskønne helingsprocessen for din skade.

Det er meget ofte brugt

At kombinere en af disse metoder med massage og træningsøvelser. Og når det kommer til træningsøvelser som exempelvis BMS akupunktur, så skal du selv gøre en stor indsats dagligt, og lave de øvelser det antal gange, som fysioterapeuten beder dig om. Hvis ikke du gør det, så vil der gå meget længere tid, før din skade er væk eller dine smerter forsvundet. Så gør det der skal til, for at du kan fremme helingsprocessen og du vil hurtigere få en smertefri hverdag.

Er du mere til holdsport? Så meld dig til et af fysioterapeutens mange genoptræningshold

Det er ikke ualmindeligt, at man finder det svært at få lavet sine øvelser derhjemme. Man er træt efter en lang arbejdsdag og ungerne er krævende, og så er øvelserne noget af det første der bliver droppet. Har du det præcis på den måde, så er det måske en god idé, at høre din fysioterapeut Holbæk, om der er mulighed for at blive tilmeldt et genoptræningshold.

De fleste klinikker for fysioterapi tilbyder en række hold, som alle er skræddersyet til netop de skader og skavanker, som deres patienter oftest oplever. Det kan være ryghold, balancehold, hold hvor din smidighed styrkes, eller hold, der skal være med til at styrke din ryg. Der er helt sikkert det helt rigtige hold for dig hos din fysioterapeut Holbæk. Så forhør dig hos fysioterapeuten og book en tid på et hold allerede i dag.