Har du været involveret i et trafikuheld eller har du fået en sportsskade? Så find en fysioterapeut Slagelse

Der kan være mange grunde til, at du på et eller andet tidspunkt i dit liv får brug for en dygtig og professionel fysioterapeut Slagelse. Det kan være, at du bliver involveret i et trafikuheld, eller falder i sneen en glat vinterdag. Det kan også være, at den tackling, som din holdkammerat til fodbold gav dig, er skyld i en sprængt akillessene eller giver dig problemer med knæene.

Måske er du gravid

Og den tunge vægt at barnet, er skyld i, at du har fået problemer med både ryg og bækken. Lige meget hvad, så kan en fysioterapeut hjælpe dig af med smerterne og give dit en aktivt og smertefrit hverdag igen.

Find telefonnummer, åbningstider, adresse og overblik over, hvad din fysioterapeut Slagelse og fysioterapeut Østerbro tilbyder og ring til dem og hør nærmere. Har de ikke en tid lige med det samme, så kan det være, at du skal prøve en klinik for fysioterapi Slagelse, som tilbyder akuttider, for nogle gange, kan det bare ikke vente flere uger eller blot dage.

Når smerterne er slemme

Bliver hverdag og arbejdsliv samt sportsaktiviteter og dit sociale liv sat på hold, og da man gerne vil have en normal hverdag igen så hurtigt som muligt, vil man gerne i gang med de helbredende behandlinger snarest muligt. Så find en fysioterapeut Slagelse, som kan tilbyde dig en hurtig tid – måske allerede i dag.

Hvordan foregår behandlingen hos en fysioterapeut?

Når du kommer til den første konsultation hos en fysioterapeut, skal du først fortælle lidt om, hvordan skaden er sket, hvor du har ondt og hvor længe det har stået på. Derefter vil fysioterapeuten påbegynde sin behandling. Det kan være i form at massage, udstrækningsøvelser eller ultralyd på det præcise sted, hvor du føler smerterne.

Det kan sagtens være en kombination af det hele, og du vil højst sandsynligt også få ”lektier” for derhjemme til næste gang i ses. For det kræver nogle gange hårdt arbejde og en stor indsats fra din side, at komme tilbage i form igen, prøv fysioterapeut Helsinge

Du vil altid blive sat grundigt ind i øvelserne inden du sendes hjem, for bliver de lavet forkert, kan det betyde flere smerter eller at der opstår smerter et helt andet sted. Derfor er det meget vigtigt, at du får gentaget øvelserne lige så mange gange der er behov for, indtil de sidder lige i skabet. Og så er det bare om at komme hjem og være flittig, indtil næste gang du skal til behandling hos din fysioterapeut Slagelse.

Så find en fysioterapeut Slagelse her

Og gå en hverdag uden smerter og med mere energi i møde. Du kan også tilmelde dig et af de hold, som de fleste fysioterapi klinikker tilbyder. Det kan være et ryghold, et hold til styrkelse af balancen eller et hold for gravide. Der vil som regel være noget for enhver smag og ethvert behov. Så udskyd det ikke til i morgen – bare kom i gang.